Cel projektu
Celem projektu jest podniesienie jakości usług i rozwój kompetencji kadr zawodowych i społecznych w turystyce społecznej w zakresie dostosowania oferty i sposobów obsługi do potrzeb i możliwości beneficjentów programu poprzez szkolenia, walidację i kampanię edukacyjną.
Czas trwania projektu
projekt będzie realizowany w terminie:
od 28.10.2024 r.
do 31.12.2024 r.
Realizowane działania
Szkolenia
Szkolenia w wymiarze 40 godz. dydaktycznych na grupę, 10 grup szkoleniowych, grupy średnio 12 osób (dopuszczamy możliwość organizacji grup 10 – 14 osób).
Zajęcia w formie stacjonarnej lub online (zgodnie z preferencjami beneficjentów).
Głównym celem szkolenia jest wyposażenie osób na co dzień pracujących/prowadzących działalność w branży turystycznej w narzędzia, które pozwolą przygotować odpowiednią ofertę dostosowaną do potrzeb osób z grup defaworyzowanych (z zakresu turystyki społecznej).
Moduły szkoleniowe:
Kampania w social media
Kampania edukacyjna w mediach społecznościowych składająca się z 20 postów edukacyjnych dotyczących zagadnień związanych z turystyką osób ze szczególnymi potrzebami.
Celem kampanii edukacyjnej jest:
Posty informacyjne:
Turystyka Społeczna | https://www.facebook.com/photo?fbid=1032743345319892&set=a.543622427565322 |
Turystyka zrównoważona | https://www.facebook.com/photo?fbid=1035579311702962&set=a.543622427565322 |
Dlaczego dzieci powinny poznawać inne kultury | https://www.facebook.com/photo/?fbid=1036055161655377&set=a.543622427565322 |
Walidacja
Walidacja umiejętności (zewnętrzny egzamin certyfikowany) – 120 UP (10grup x 12 os.) – po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli przystąpić do zewnętrznej walidacji efektów uczenia się dla kwalifikacji z ZRK Użytkowanie zasobów cyfrowych w środowisku zawodowym w wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (PRK3).