Cel projektu
Podnoszenie jakości i kompetencji kadr zawodowych i społecznych w turystyce w zakresie poprawy świadczonych usług.
Czas trwania projektu
projekt będzie realizowany w terminie:
od 17.04.2023 r.
do 31.12.2023 r.
Realizowane działania
Warsztaty szkoleniowe
W ramach projektu będą realizowane warsztaty szkoleniowe dla 10 grup szkoleniowych liczących średnio 11 osób. Dla każdej z grup przewidziano 60 godz. dydaktycznych. Zajęcia będą realizowane w formie stacjonarnej lub online (zgodnie z preferencjami beneficjentów).
Zajęcia w formie warsztatowej skierowane do osób, które prowadzą własną działalność związaną z turystyką (m.in. wynajmują pokoje, prowadzą lokalną gastronomię, prowadzą pensjonaty, agroturystykę). Założeniem projektu jest, aby adresatami naszych działań byli głównie lokalni usługodawcy. Chcemy wyposażyć w odpowiednie narzędzia usługodawców, którzy działają na lokalnym rynku, w pojedynkę prowadzą niszową działalność, ale patrząc szerzej okazuje się, że swoimi działaniami gospodarują sporą część rynku, by potrafili konkurować swoimi usługami z innymi jednocześnie świadcząc usługi na najwyższym poziomie.
Przykładowe moduły szkoleniowe:
Kampania w social media
Celem kampanii edukacyjnej jest:
Konferencja w formie online
Data konferencji: 19.09.2023
Tematem planowanego wydarzenia jest potwierdzanie swoich umiejętności kwalifikacjami zgodnymi z PRK zarówno tymi ogólnymi jak i rynkowymi.
W konferencji wezmą udział eksperci z Instytutu Badań Edukacyjnych.
Celem konferencji jest promocja uczenia się przez całe życie i nabywania nowych kwalifikacji znajdujących się w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji.
Planowana ilość uczestników konferencji – ok 100 osób
Tematyka konferencji:
- Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji – co to jest i dlaczego warto nabywać nowe kwalifikacje
- Kwalifikacje w turystyce – prezentacja potencjału ZRK
- Uczenie się przez całe życie – dlaczego warto w to inwestować?
- Nowe kwalifikacje a rynek/ klienci – wymiana doświadczeń
- Nowe technologie w turystyce – jak je wykorzystać (np. sztuczna inteligencja a diagnozowanie potrzeb klienta)