Cel projektu
Podnoszenie jakości i kompetencji kadr zawodowych i społecznych w turystyce w zakresie poprawy świadczonych usług.
Czas trwania projektu
projekt będzie realizowany w terminie:
od 17.04.2023 r.
do 31.12.2023 r.
Realizowane działania
Warsztaty szkoleniowe
W ramach projektu będą realizowane warsztaty szkoleniowe dla 10 grup szkoleniowych liczących średnio 11 osób. Dla każdej z grup przewidziano 60 godz. dydaktycznych. Zajęcia będą realizowane w formie stacjonarnej lub online (zgodnie z preferencjami beneficjentów).
Zajęcia w formie warsztatowej skierowane do osób, które prowadzą własną działalność związaną z turystyką (m.in. wynajmują pokoje, prowadzą lokalną gastronomię, prowadzą pensjonaty, agroturystykę). Założeniem projektu jest, aby adresatami naszych działań byli głównie lokalni usługodawcy. Chcemy wyposażyć w odpowiednie narzędzia usługodawców, którzy działają na lokalnym rynku, w pojedynkę prowadzą niszową działalność, ale patrząc szerzej okazuje się, że swoimi działaniami gospodarują sporą część rynku, by potrafili konkurować swoimi usługami z innymi jednocześnie świadcząc usługi na najwyższym poziomie.
Przykładowe moduły szkoleniowe:
Kampania w social media
Celem kampanii edukacyjnej jest:
Posty informacyjne:
- POST1: „Na co zwracać uwagę” 6010 ilość os. Które wyświetliły post
- POST2: „Tajniki skutecznej komunikacji” 5550 ilość os. Które wyświetliły post
- POST3: „Uczenie się przez całe życie” 5764 ilość os. Które wyświetliły post
- POST4: „Wściekły klient” 6206 ilość os. Które wyświetliły post
- POST5: „Jak nie dać się pożreć konkurencji” 5988 ilość os. Które wyświetliły post
- POST6: „Automatyzacja” 5202 ilość os. Które wyświetliły post
- POST7: „Jak wydobyć potencjał” 7235 ilość os. Które wyświetliły post
- POST8: „Dopasowana oferta” 6134 ilość os. Które wyświetliły post
- POST9: „Czemu dane są ważne?” 6095 ilość os. Które wyświetliły post
- POST10: „Reklamacje” 5988 ilość os. Które wyświetliły post
- POST11: „Ekologia” 6150 ilość os. Które wyświetliły post
- POST12: „Rozwój kluczem do sukcesu” 6026 ilość os. Które wyświetliły post
- POST13: „Czy roboty zastąpią ludzi?” 5987 ilość os. Które wyświetliły post
- POST14: „Kupujemy wzrokiem” 8481 ilość os. Które wyświetliły post
- POST15: „Czystość przede wszystkim” 6584 ilość os. Które wyświetliły post
- POST16: „Jak urządzić ap. na wynajem” 6981 ilość os. Które wyświetliły post
- POST17: „Futrzak w apartamencie” 5114 ilość os. Które wyświetliły post
- POST18: „Dobre zdjęcia to podstawa” 5636 ilość os. Które wyświetliły post
- POST19: „Pakiet powitalny” 7098 ilość os. Które wyświetliły post
- POST20: „Wygląd” 6147 ilość os. Które wyświetliły post
- POST21: „Parking dla klientów” 6220 ilość os. Które wyświetliły post
- POST22: „Google moja firma” 5243 ilość os. Które wyświetliły post
- POST23: „Własna strona www” 6088 ilość os. Które wyświetliły post
- POST24: „Oznakowanie wyposażenia” 5715 ilość os. Które wyświetliły post
- POST25: „Nie spoczywaj na laurach” 5550 ilość os. Które wyświetliły post
- POST26: „Regulamin – czemu musisz go mieć” 5262 ilość os. Które wyświetliły post
- POST27: „Ładowarki dla elektryków” 5152 ilość os. Które wyświetliły post
- POST28: „Dzieciaki w hotelu” 5086 ilość os. Które wyświetliły post
- POST29: „Turysta z zagranicy” 5051 ilość os. Które wyświetliły post
- POST30: „Idą święta – zaskocz klientów” 5260 ilość os. Które wyświetliły post
- POST31: „Voucher na kolejny pobyt” 5026 ilość os. Które wyświetliły post
Konferencja w formie online
Data konferencji: 19.09.2023
Tematem planowanego wydarzenia jest potwierdzanie swoich umiejętności kwalifikacjami zgodnymi z PRK zarówno tymi ogólnymi jak i rynkowymi.
W konferencji wezmą udział eksperci z Instytutu Badań Edukacyjnych.
Celem konferencji jest promocja uczenia się przez całe życie i nabywania nowych kwalifikacji znajdujących się w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji.
Planowana ilość uczestników konferencji – ok 100 osób
Tematyka konferencji:
- Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji – co to jest i dlaczego warto nabywać nowe kwalifikacje
- Kwalifikacje w turystyce – prezentacja potencjału ZRK
- Uczenie się przez całe życie – dlaczego warto w to inwestować?
- Nowe kwalifikacje a rynek/ klienci – wymiana doświadczeń
- Nowe technologie w turystyce – jak je wykorzystać (np. sztuczna inteligencja a diagnozowanie potrzeb klienta)